آشنایی با نرم افزار ثبت تخلف و ویژگی های آن

امروزه از امنیت در جاده ها و مکان های تجاری و عمومی به عنوان یکی از مهم ترین مقوله ها یاد می شود. در این مکان ها ممکن است افراد قوانین وضع شده را زیر پا بگذارند و از همین طریق باعث خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری شوند. به همین علت استفاده از راهکارهای مختلف می تواند امنیت را تا حدودی افزایش دهد و از خسارت های احتمالی جلوگیری کند. نرم افزار ثبت تخلف نمونه ای از این موارد به شمار می رود. در ادامه به صورت کامل تر این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

استفاده از پلاک خوان؛ به عنوان نرم افزار ثبت تخلف

پلاک خوان یکی از برترین نرم افزارهایی به شمار می رود که امروزه در مکان های مختلفی از آن بهره گرفته می شود. این نرم افزار در زمینه بازیابی اطلاعات واردشده به داخل سامانه بسیار کارآمد بوده و نظارت کاملی را بر عبور و مرور خودروها خواهد داشت.

نرم افزار پلاک خوان کاربردهای مختلفی را به خود اختصاص داده است. از جمله مهم ترین این کاربردها می توان به تردد جاده ای اشاره کرد که احتمال اتفاقات ناگوار بر اثر زیر پا گذاشتن قوانین وجود دارد.

کاربردهای پلاک خوان در تردد جاده ای

سالانه افراد زیادی به خاطر تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند. به منظور کاهش آمار، استفاده از نرم افزار ثبت تخلف پیشنهاد می شود. همانطور که اشاره شد این نرم افزار می تواند در ترددهای جاده ای مورد استفاده قرار بگیرد و از این طریق کاربردهای متنوعی را از خود به نمایش بگذارد. از جمله این کاربردها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • ثبت تخلف سرعت

نرم افزار ثبت سرعت خودرو این قابلیت را دارد تا تردد جاده ای، ماشین هایی که سرعت غیر مجاز دارند را شناسایی کند و از این طریق جریمه مورد نظر را برای آن ها اعمال کند. با نرم افزاری که به منظور ثبت تخلف سرعت مورد استفاده قرار می گیرد، دیگر نیازی به برگه های جریمه نخواهد بود و عملا همه چیز از طریق فناوری و تکنولوژی انجام می گیرد.

 

یکی دیگر از کاربردهایی که می توانید از نرم افزار ثبت تخلف مشاهده کنید، گزارش های مربوط به عبور از چراغ قرمز است. یکی از خطرناک ترین کارهایی که توسط رانندگان می تواند انجام شود، عبور از چراغ قرمز است. به همین علت با استفاده از نرم افزار پلاک خوان می توان به ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز پرداخت تا از این طریق خسارت های جانی و مالی را به کمترین میزان خود رساند.

نرم افزار پلاک خوان را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از سوالات مطرح شده در رابطه با نرم افزار ثبت تخلف این بوده که از کجا می توانیم نسبت به خرید آن اقدام نماییم. امروزه شرکت های مختلفی وجود دارند که پلاک خوان هایی را به نام خود ثبت کرده اند  ، ولی به خاطر اهمیت بالای تخلفات، پلاک خوان طراحی شده باید بهترین ویژگی ها را داشته باشید و کیفیت بالایی را از خود به نمایش بگذارد.

از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از پلاک خوان بهسان است. شرکت بهسان اندیش توانسته قابلیت های مختلفی را برای این نرم افزار در نظر بگیرد. به همین علت استفاده از آن می تواند خیال شما را از بابت بسیار از چیز ها از جمله امنیت راحت کند.

امکانات نرم افزار ثبت تخلف بهسان چیست؟

نرم افزار طراحی شده توسط شرکت بهسان اندیش توانسته امکانات و قابلیت های مختلفی را به خود اختصاص دهد که از آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • بر طبق آزمایشات و تست هایی که از جانب پلیس انجام شده اند، دقت پلاک خوانی این نرم افزار 97.5 درصد است.
  • تمامی ترددهای انجام شده را به ثبت می رساند.
  • از ترددهای غیر مجاز گزارش کاملی را تهیه می کند.
  • این نرم افزار قابلیت کنترل چراغ های هشداردهنده را دارد.
  • هیچ پلاک تکراری توسط این نرم افزار به ثبت نمی رسد و بیشترین دقت را نیز در فرآیند پلاک خوانی به خود اختصاص داده است.

سامانه ثبت تخلفات رانندگی بهسان بسیار کارآمد بوده و همراه با ویژگی هایی که دارد می تواند بهترین نتیجه و خروجی را از خود به اشتراک بگذارد.

به دنبال نمونه کار هستید؟

شرکت بهسان اندیش تا به حال توانسته نمونه کار و پروژه های موفقی را با کمک نرم افزار ثبت تخلف از خود بر جای بگذارد. از مهم ترین این نمونه کارها می توان گزینه های زیر را نام برد:

  • کنترل ترافیک تهران
  • شهرداری مشهد
  • شهرداری اصفهان
  • شهرداری زرین شهر
  • شهرداری ورنامخواست، چرمهین و…

تاریخچه و مقایسه نرم افزار ثبت تخلف بهسان با موارد دیگر

شرکت بهسان اندیش با سال ها فعالیت توانسته به موفقیت های بالایی دست پیدا کند و پروژه های مختلفی را به اتمام برساند. سال 1388 موجی نو برای این مجموعه بوده و با فعالیت های خود در انجمن آموزشی موج سازان توانستند پله های ترقی را طی کنند و اقدام به ساخت و طراحی انواع نرم افزارها از جمله پلاک خوان کنند.

اگر بخواهیم این نرم افزار را با دیگر نمونه های موجود در شرکت های مختلف مقایسه کنیم می توانیم اینطور بیان کنیم که دقت آن در پلاک خوانی بسیار بالا است و همچنین این سامانه شامل پنل های گزارشگیری و مدیریت حرفه ای می باشد. به همین علت کمترین اشتباه را شاهد خواهید بود. ذکر این نکته الزامی است که بهسان اندیش توانسته در زمینه های مختلفی رضایت مشتریان را جلب کند که می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

  1. نرم افزار مدیریت پارکینگ
  2. نرم افزار باسکول
  3. نرم افزار ثبت تردد جاده ای
  4. و…
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =